Salafija

Salafija

Sunday 29 December 2013

Skyrius Nr. 26 - Gydymas magiškais kerais - An-Nušra



Skyrius Nr. 26

Gydymas magiškais kerais
An-Nušra

Džabir perdavė:

“Dievo Pranašas صلى الله عليه وسلم  buvo paklaustas apie An-Nušra (veiksmas, kuriuo siekiama išgyjimo per magiškus kerus, burtus). Pranašas صلى الله عليه وسلم  pasakė: “ Tai yra velnio darbas”.’’

[Achmed ir Abu Davūd perdavė su gera perdavėjų grandine (Isnad)]


  • An-Nušra : Tai yra užkerėjimai ir užburimai recituojami asmenims, kurie yra magiškai apsėsti.
  • Tai yra velnio darbas: šis veiksmas priklauso velniui, nes tai apima velniškus ir magiškus praktikavimus.

Bendras chadiso apbūdinimas

An-Nušra buvo dažnai praktikuojama priešislaminiais neišmanymo laikais. Paklaustas apie gydymą magiškais kerais, Pranašas صلى الله عليه وسلم  uždraudė tokią praktiką, kadangi tai yra politeistinis veiksmas. Šis chadisas draudžia gydyti apsėstuosius magiškais kerais, nes tai yra sataninė praktika. 

Al Bukchari perdvė, kad Katāda pasakė:

“ Aš paklausiau Sa’id Ibn Musaijab apie vyrą, kuris buvo užburtas ir negalėjo santykiauti su savo žmona: ‘Ar mes turėtumėm jį gydyti su An-Nušra ar kitokiais būdais?’ Jis atsakė: “ Tai yra leidžiama, kadangi reikalingas gydymas. Kas duoda naudos nėra uždrausta’.”

Al-Hasan pasakė: “ Kerai yra nutraukiami tik kerėtojo.”

Ibnul Kajjim pasakė:

“ An-Nušra yra skirta nutraukti kerus ir ji yra dviejų tipų. Pirmas tipas yra kerų nutraukimas su kitais kerais, kuris yra velnio darbas, ir tai yra tas tipas apie kurį užsiminė Al-Hasan. Tačiau tam, kad nutraukti tuos kerus, tiek burtininkas, tiek užburtas asmuo turi paaukoti tam tikras praktikas skirtas velniui, kurios jam (velniui) yra labai brangios ir vertingos. Antras An-Nušros tipas nutraukia kerus recituojant Rukiją (legalūs kerai), siekiant Allah prieglobsčio, vartojant leidžiamus vaistus ir atliekant maldas, prašant Allah. Šis antras tipas yra leistinas.”

Dviejų tradicijų paaiškinimas

Dėl užklausimo apie legalų An-Nušros praktikavimą, Ibnul-Musaijab išduoda fatvą legalizavimui remiantis tuo, kad intencija yra siekti pagerėjimo ir atremti žalą. Ibnul-Musaijab turi galvoje legalų Al-Nušros tipą, kuriuo recituojami Allah vardai ir Žodžiai, ir neįskaitant uždraustų praktikų.

 Tačiau, Al-Hasan’o komentare pažymimas negaliojantis (klaidingas, nepagrįstas) An-Nušros praktikavimas, pabrėžiantis, kad tik burtininkas gali nutraukti kerus. Be to, Al-Hasan’o komentaras gali būti  interpretuojamas -kaip kad užkerėjimas gali būti sulaužomas su panašiu kerėjimu , t.y. kaip buvo užkerėta -taip ir bus atkerėta, ir tai yra Velnio darbas. 

Ibnul Kajjim komentaras nurodo , kad apsėstųjų gydymas legaliomis priemonėmis, tokiomis kaip Korano recitavimas, yra leistinas, tačiau gydymas kitokiais kerais yra draudžiamas. 

Taigi šiame skyriuje detaliai išsiaiškinome  legalų An-Nušros naudojimą demonstruodami - kas yra draudžiama ir kas yra nedraužiama.



No comments:

Post a Comment