Salafija

Salafija

Tuesday 21 April 2015

Fatva, kada moteris aptinka kraujo dėmes ir nutraukia pasninką

 
                    


Fatvos Nr. 18248

Klausimas Nr.1.

Mano menstruacinis periodas visuomet prasideda kas 32 dienos. Ša'bân mėnesio 15 dieną man prasidėjo menstruacinis periodas ir mano sekantis periodas turėjo prasidėti Ramadano 17 dieną. Tačiau, tą dieną (Part No. 9; Page No.) po Asr maldos aš aptikau kraujo žymes (dėmes), todėl aš suvalgiau alyvuogę. Vėliau, aš neaptikau jokio kraujavimo, todėl aš tęsiau pasninką iki Ramadano nakties 29 dienos.

Atsakymas:

Jūs turėtumėte atpasninkauti tą Ramadano dieną, per kurią jūs nutraukėte pasninką per klaidą, nes tai nebuvo priežastis pasninko  nutraukimui ar maldos neatlikimui.

Lai Allah suteikia sėkmę. Lai ramybė ir palaima būna mūsų Pranašui Muchammed, ji šeimai ir jo bendražygiams.

Nuolatinis Fatvų Komitetas ir Ifta

Pirmininkas Abdul-Aziz Ibn Abdullah Ibn Bāz
Pirmininko pavaduotojas Abdul-Aziz Al Šeich
Nariai Bakr Abu Zeid ir Salich Al Fauzān



Išvertė Nora Umm Youcef.


No comments:

Post a Comment