Salafija

Salafija

Monday 20 April 2015

Fatva pasninkaujančiai moteriai, susijusi su kraujavimu po mėnesinių




Fatvos Nr. 19353

Klausimas:

Aš vartoju kontraceptines piliules, ypač per Ramadaną, tam kad išlikčiau "tachara" (kad išlikčiau švari, t.y. nesusirgčiau mėnesinėmis) Ramadano metu. Man pradėjus vartoti kontraceptines piliules jau Ša'bân mėnesio viduryje, mano menstruacinis periodas prasidėjo Ramadano mėnesio pradžioje ir tęsėsi šešias dienas, po kurių aš atlikau "ghusl" (pilną ritualinį apsiprausimą), tam kad būčiau "tachara" (švari) ir galėčiau pradėti pasninkauti likusias Ramadano dienas. Mano nuostabai, po dviejų dienų aš pastebėjau keletą kraujo lašų ir išskiras, kurios išsiskyrė savo spalva ir tekstūra nuo menstruacinio kraujavimo. Taip pat noriu paminėti, kad aš turiu spiralę gimdoje (nuo pastojimo) ir aš taip pat laikiausi pasninko tomis dienomis, kada kraujo lašai buvo aptikti. Ar man reikia atpasninkauti tas dienas?

Atsakymas:

Jeigu yra taip kaip paminėjote, jūsų pasninkas ir maldos yra galiojančios. Kas liečia jūsų aptiktus kraujo lašus ir išskiras po pasibaigusių mėnesinių, jie nepriklauso jūsų menstruaciniam kraujavimui. Tačiau, esant tokiai situacijai, jūs turėtumėt atlikti "vudu" (apsiprausimą) prieš kiekvieną maldą, nes taisyklė yra tokia pati  kaip ir "istichada'i"* ir šlapimo nesulaikymui.

*"Istichada"- neįprastas makšties kraujavimas, kuris nepriklauso mėnesinėms ar pogimdyminiui kraujavimui.

Nuolatinis Fatvų Komitetas ir Ifta

Pirmininkas Abdul-Aziz Ibn Abdullah Ibn Bāz
Pirmininko pavaduotojas Abdul-Aziz Al Šeich
Narys Salich Al Fauzān



Išvertė Nora Umm Youcef.

No comments:

Post a Comment