Salafija

Salafija

Wednesday 22 April 2015

Fatva susijusi su pasninku ir mėnesinėmis




Fatvos Nr. 18637

Klausimas Nr.8

Ramadano metu aš susirgau mėnesinėmis. Iš tikro, mano mėnesinių ciklas yra reguliarus ir užtrunka šešias dienas. Tačiau, praėjusį Ramadaną jis tęsėsi tik penkias dienas ir man kilo dvejonių dėl jo tęsimosi šeštąją dieną. Šeštos dienos 6 valandą ryto, atsikėlusi aptikau "kudra" (tamsios spalvos makšties išskyros per arba po mėnesinių). Aš nebuvau tikra ar mano menstruacinis periodas buvo pasibaigęs prieš aušrą ar jau po jos. Dabar, kaip man elgtis tokioje situacijoje? Ar aš turėčiau atpasninkauti tą dieną, kuri sukėlė man abejones? Noriu pabrėžti, kad aš atlikau "gusl" (pilną pomėnesininio ciklo ritualinį apsiprausimą) ir atlikau Duhr maldą, ir jau nuo 4 valandos ryto susilaikiau nuo valgio ir gėrimo, t.y. prieš dar aptinkant "kudra" (tepimą). Visa šlovė priklauso  Allah, tą dieną aš pasninkavau ir tęsiau pasninką vėlesnėmis dienomis nepastebėdama (Part No. 9; Page No. 54) jokio kraujavimo išskyrus "kudra" (tepimą).


Atsakymas:

Jūsų reguliarus menstruacinis periodas yra šešios dienos ir "kudra" yra dalis jo, ir jūs neaptikote baltųjų išskyrų, kurios paženklina periodo pabaigą. Dabar, jūs turėtumėt atpasninkauti tą šeštą dieną, per kurią jūs pasninkavote, nes tą dieną jūsų menstruacinis periodas dar nebuvo pasibaigęs ir tęsėsi.

Lai Allah suteikia sėkmę. Lai ramybė ir palaima būna mūsų Pranašui Muchammed, ji šeimai ir jo bendražygiams.

Nuolatinis Fatvų Komitetas ir Ifta

Pirmininkas Abdul-Aziz Ibn Abdullah Ibn Bāz
Pirmininko pavaduotojas Abdul-Aziz Al Šeich
Nariai: Abdullah Ibn Gudajjan, Bakr Abu Zeid ir Salich Al Fauzān



Išvertė Nora Umm Youcef.





No comments:

Post a Comment